نشست صمیمانه دبیران انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری و اعضای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد

اولین نشست صمیمانه دبیران انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری و اعضای معاونت دانشجویی فرهنگی بعد از انتخابات با هدف آشنایی دبیران با سیاستهای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد.

در این نشست که روز 3شنبه مورخ 20 فروردین ماه برگزار گردید، معاون دانشجویی فرهنگی دکتر علی اکبر هاشمی راد و بقیه اعضای معاونت در جمع دبیران تشکل های فرهنگی  حضور پیدا کرده و به تشریح اهداف راهبردی معاونت دانشجویی فرهنگی پرداختند.

جناب آقای دکتر هاشمی راد ضمن تبریک سال جدید به دبیران بر لزوم اجرای فعالیت های ملی نظیر برنامه رویش و حرکت که بصورت هماهنگ از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا میگردد، تاکید نمودند.

سرکار خانم دکتر زهرا حسین نژاد نیز ضمن تشکر از فعالیت های دبیران سابق انجمن و کانون ها بر لزوم تدوین و اصلاح اساسنامه های انجمن ها و کانون ها و لزوم رعایت سلسله مراتب اداری و همچنین تببین و نگارش تقویم سالانه فعالیتهای فرهنگی تاکید نمودند.

تدوین برنامه عملیات یکساله انجمن ها و کانون ها، لزوم نگاه ویژه در ارتقا اعتماد به نفس در جهت رشد فردی دانشجویان و لزوم اجرای فعالیت های فرهنگ پژوهی در جهت شناخت ذائقه شناسی مخاطبان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بودند.